<BR>
<BR>
به گفته معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بیشتر شکایت مشترکانی که به سایت سازمان ارسال میشود به تلفنهای آنها مربوط است و برخی مشترکان از اینکه خطوط آنها با مبالغ کم در میان دوره و یا رسیدن به مبلغ ودیعه قطع میشود شکایت دارند.<BR>
وایمکس نیوز - حسن رضوانی با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر آییننامه تقاضا و اشتراک مخابرات برای ما ارسال شده و در دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات برای بررسی و اصلاح برخی موارد است.
وی افزود: فرم قراردادی که مخابرات با مشترکان خود در زمان خرید خطوط منعقد میکند باید مطابق پروانه به تایید سازمان تنظیم مقررات میرسید ولی این کار انجام نشد.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات افزود: مشترکان در زمان دریافت خطوط و امضای قرارداد، فرم آن را مطالعه نمیکنند و بعد از امضا متوجه موارد موجود در قرارداد میشوند.
رضوانی بیان کرد: مواردی که در مخابرات در زمان سیستم دولتیاش وجود داشت، باید بعد از خصوصیسازی اصلاح شود و قطعا این بخشها باید در آن دیده میشد.
منبع:ایسنا